Voor 23:00 uur besteld, zelfde dag verzonden.

Gratis bezorging vanaf €250 ex. btw.

Welkom op de FAQ-pagina van Nagelfabriek.nl! Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten, bestellingen, verzending en meer. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via de klantenservice

Algemeen

 Wie of wat is Nagelfabriek.nl?

Nagelfabriek.nl is dé online winkel voor nagelproducten en -accessoires. Wij bieden een breed assortiment van professionele nagelverzorgingsproducten, van gel(lak)- en acrylproducten tot tools en accessoires voor zowel hobbyisten als professionele nagelstylisten.


Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Nee, op dit moment kan je alleen online bij ons shoppen.

Producten

Zijn de producten die ik bij Nagelfabriek.nl koop van professionele kwaliteit?

Al onze producten zijn van topkwaliteit en worden dagelijks gebruikt door professionele nagelstylisten. We werken samen met gerenommeerde merken om ervoor te zorgen dat alles aan de hoogste standaarden voldoet. Zo kun je altijd rekenen op het beste voor jouw nagels!


Hoe kan ik jullie nagelproducten het beste aanbrengen? 

Bekijk onze handleidingen. 


Ik vind het lastig een kleur te kiezen, kunnen jullie helpen?

We begrijpen dat het lastig is de juiste kleur te kiezen. Het is helaas onmogelijk om kleuren op een beeldscherm perfect over te brengen, zeker neonkleuren zijn altijd een uitdaging. Daarom hebben we swatchpagina's. Hier delen we de mooiste foto's van onze klanten, dit geeft een goed beeld van de kleuren in verschillend licht.

We hebben een swatchpagina voor acryl, biab, gel, gellak en rubber base

Wil je dat we jouw foto ook plaatsen? Dat kan stuur je foto's naar ons via info@nagelfabriek.nl 


Bestellen & Betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bij Nagelfabriek bestellen is een fluitje van een cent! Vind de producten die je nodig hebt, voeg ze toe aan je winkelwagentje en reken maar af. Ons assortiment zit bomvol professionele nagelproducten en tools. Van gellak, acryl, gel en BIAB tot accessoires die iedere nagelliefhebber nodig heeft—wij hebben het allemaal, voor zowel hobbyisten als echte vakprofs.


Hoe kan ik betalen?

Betalen bij is makkelijk en flexibel! In Nederland kun je kiezen uit betaalmethoden zoals bankoverschrijving, iDEAL, creditcard en Riverty.

 

Bestel je vanuit België? Geen probleem! Daar kun je betalen via bankoverschrijving, Bancontact, creditcard en Riverty.

Meer weten? Klik hier: Betalen.


Kan ik als particulier bestellen?

Absoluut! Bestellingen zijn mogelijk voor zowel particulieren als zakelijke klanten.


Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

We pakken je bestelling altijd zo snel mogelijk in, maar dat maakt het soms lastig om achteraf nog iets te wijzigen.

Toch kun je altijd even vragen of het lukt. Als we je kunnen helpen, doen we dat natuurlijk graag! Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

Zakelijk bestellen

Kan ik ook zakelijk bestellen?

Jazeker! Speciaal voor ondernemers hebben we het Pro Account, dé ideale oplossing voor zakelijke klanten.

 

Heb je een KvK-nummer of BTW-nummer (BE)? Dan kun je eenvoudig een Pro Account aanvragen en profiteren van exclusieve voordelen!

Meld je snel aan en ontdek wat het voor jou kan betekenen.


Ik geef cursussen, kan ik zelf mijn starterspakketten samenstellen?

Ja, onder bepaalde voorwaarden is dit mogelijk! We kijken graag samen naar jouw behoeften.

Meld je snel aan, dan nemen we contact met je op om de mogelijkheden en voorwaarden te bespreken.


Kan ik reseller worden?

Ja, onder bepaalde voorwaarden is dit mogelijk! Nieuwsgierig?

Meld je snel aan, dan nemen we contact met je op om de mogelijkheden en voorwaarden te bespreken.


Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

We proberen de verzendkosten zo laag mogelijk tehouden. We verzenden vanaf €4,99.

Wil je meer weten? Bekijk hier alle verzendtarieven.


Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?

Bij ons hoef je nooit lang te wachten op je bestelling! Bestel en betaal je op werkdagen (maandag tot en met vrijdag én zondag) vóór 23:00, dan zorgen wij ervoor dat je pakket dezelfde dag nog wordt verzonden. Razendsnel, zodat jij zo snel mogelijk van je nieuwe producten kunt genieten. Voor je het weet, staat je bestelling al op de stoep! 


Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, sturen we je een trackingnummer per e-mail. Hiermee kun je je pakket makkelijk volgen en weet je precies wanneer het bij jou aankomt! Houd voor de zekerheid ook je spambox in de gaten. Heb je binnen 48 uur na je bestelling nog geen trackingnummer ontvangen? Neem dan even contact met ons op, zodat we je verder kunnen helpen.


Wie bezorgd mijn bestelling?

We werken samen met PostNL om je bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je per e-mail een track & trace. Hiermee kun je je pakket eenvoudig volgen via de app van PostNL of op hun website.

Wat gebeurd er als mijn pakket kwijt is?

We snappen dat het spannend is als je pakket niet opduikt. Gelukkig werken we samen met PostNL en doen we er alles aan om je bestelling op te sporen. Zodra je contact met ons opneemt, starten we een onderzoek en houden we je op de hoogte. In de meeste gevallen komt het pakket alsnog netjes aan. En als het echt kwijt blijk te zijn, zullen we het opnieuw opsturen.

Let op! je bent zelf verantwoordelijk voor het correct invullen van je adresgegevens tijdens het bestelproces. Als een bestelling niet kan worden afgeleverd of zoekraakt door een foutief opgegeven adres, zijn de kosten en gevolgen hiervan voor eigen rekening. Controleer je gegevens dus goed voordat je bestelt.

Moet het pakket opnieuw worden verstuurd? Dan kunnen we verzendkosten in rekening brengen. Is het écht kwijt? Dan proberen we samen een goede oplossing te bedenken. Dus dubbelchecken is slim én bespaart gedoe—voor jou én voor ons.

Retourneren & Garantie

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Lees hier de voorwaarden om te zien hoe je je bestelling eenvoudig kunt terugsturen.


Waarom mogen niet alle producten retour?

Vanwege hygiënische en gezondheidsredenen kunnen cosmetische producten waarvan de verzegeling is verbroken helaas niet worden geretourneerd. Dit zorgt ervoor dat alle producten die we aanbieden schoon, veilig en onaangetast blijven voor onze klanten.

We begrijpen dat dit soms lastig kan zijn, dus mocht je twijfelen of jouw product retour mag, neem dan eerst contact op.


Hoe lang heb ik garantie?

Dat hangt af van het product! Bij elk product hebben we duidelijk aangegeven hoe lang je garantie hebt. Twijfel je? Geen zorgen, neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

Reviews

Hoe echt zijn de reviews?

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.


Waarom een review zoveel betekent

Veel mensen schrijven pas een review als er iets mis is gegaan. Wat natuurlijk jammer is! Daarom zijn positieve ervaringen extra waardevol om te delen. Met jouw fijne review help je anderen bij het maken van een goede keuze én geef je ons een duwtje in de rug om zo door te gaan.

Dus als je blij bent met je bestelling — laat het gerust weten. Dat maakt meer verschil dan je denkt.