Welkom op de FAQ-pagina van Nagelfabriek.nl! Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten, bestellingen, verzending en meer. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via de klantenservice
Algemeen
Wie of wat is Nagelfabriek.nl?
Nagelfabriek.nl is dé online winkel voor nagelproducten en -accessoires. Wij bieden een breed assortiment van professionele nagelverzorgingsproducten, van gel(lak)- en acrylproducten tot tools en accessoires voor zowel hobbyisten als professionele nagelstylisten.
Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Nee, op dit moment kan je alleen online bij ons shoppen.
Producten
Zijn de producten die ik bij Nagelfabriek.nl koop van professionele kwaliteit?
Al onze producten zijn van topkwaliteit en worden dagelijks gebruikt door professionele nagelstylisten. We werken samen met gerenommeerde merken om ervoor te zorgen dat alles aan de hoogste standaarden voldoet. Zo kun je altijd rekenen op het beste voor jouw nagels!
Hoe kan ik jullie nagelproducten het beste aanbrengen?
Bekijk onze handleidingen.
Ik vind het lastig een kleur te kiezen, kunnen jullie helpen?
We begrijpen dat het lastig is de juiste kleur te kiezen. Het is helaas onmogelijk om kleuren op een beeldscherm perfect over te brengen, zeker neonkleuren zijn altijd een uitdaging. Daarom hebben we swatchpagina's. Hier delen we de mooiste foto's van onze klanten, dit geeft een goed beeld van de kleuren in verschillend licht.
We hebben een swatchpagina voor acryl, biab, gel, gellak en rubber base.
Wil je dat we jouw foto ook plaatsen? Dat kan stuur je foto's naar ons via info@nagelfabriek.nl
Bestellen & Betalen
Hoe plaats ik een bestelling?
Bij Nagelfabriek bestellen is een fluitje van een cent! Vind de producten die je nodig hebt, voeg ze toe aan je winkelwagentje en reken maar af. Ons assortiment zit bomvol professionele nagelproducten en tools. Van gellak, acryl, gel en BIAB tot accessoires die iedere nagelliefhebber nodig heeft—wij hebben het allemaal, voor zowel hobbyisten als echte vakprofs.
Hoe kan ik betalen?
Betalen bij is makkelijk en flexibel! In Nederland kun je kiezen uit betaalmethoden zoals bankoverschrijving, iDEAL, creditcard en Riverty.
Bestel je vanuit België? Geen probleem! Daar kun je betalen via bankoverschrijving, Bancontact, creditcard en Riverty.
Meer weten? Klik hier: Betalen.
Kan ik als particulier bestellen?
Absoluut! Bestellingen zijn mogelijk voor zowel particulieren als zakelijke klanten.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
We pakken je bestelling altijd zo snel mogelijk in, maar dat maakt het soms lastig om achteraf nog iets te wijzigen.
Toch kun je altijd even vragen of het lukt. Als we je kunnen helpen, doen we dat natuurlijk graag! Neem zo snel mogelijk contact met ons op.
Zakelijk bestellen
Kan ik ook zakelijk bestellen?
Jazeker! Speciaal voor ondernemers hebben we het Pro Account, dé ideale oplossing voor zakelijke klanten.
Heb je een KvK-nummer of BTW-nummer (BE)? Dan kun je eenvoudig een Pro Account aanvragen en profiteren van exclusieve voordelen!
Meld je snel aan en ontdek wat het voor jou kan betekenen.
Ik geef cursussen, kan ik zelf mijn starterspakketten samenstellen?
Ja, onder bepaalde voorwaarden is dit mogelijk! We kijken graag samen naar jouw behoeften.
Meld je snel aan, dan nemen we contact met je op om de mogelijkheden en voorwaarden te bespreken.
Kan ik reseller worden?
Ja, onder bepaalde voorwaarden is dit mogelijk! Nieuwsgierig?
Meld je snel aan, dan nemen we contact met je op om de mogelijkheden en voorwaarden te bespreken.
Verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
We proberen de verzendkosten zo laag mogelijk tehouden. We verzenden vanaf €4,99.
Wil je meer weten? Bekijk hier alle verzendtarieven.
Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?
Bij ons hoef je nooit lang te wachten op je bestelling! Bestel en betaal je op werkdagen (maandag tot en met vrijdag én zondag) vóór 23:00, dan zorgen wij ervoor dat je pakket dezelfde dag nog wordt verzonden. Razendsnel, zodat jij zo snel mogelijk van je nieuwe producten kunt genieten. Voor je het weet, staat je bestelling al op de stoep!
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, sturen we je een trackingnummer per e-mail. Hiermee kun je je pakket makkelijk volgen en weet je precies wanneer het bij jou aankomt! Houd voor de zekerheid ook je spambox in de gaten. Heb je binnen 48 uur na je bestelling nog geen trackingnummer ontvangen? Neem dan even contact met ons op, zodat we je verder kunnen helpen.
Wie bezorgd mijn bestelling?
We werken samen met PostNL om je bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Zodra je pakket is verzonden, ontvang je per e-mail een track & trace. Hiermee kun je je pakket eenvoudig volgen via de app van PostNL of op hun website.
Retourneren & Garantie
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Lees hier de voorwaarden om te zien hoe je je bestelling eenvoudig kunt terugsturen.
Waarom mogen niet alle producten retour?
Vanwege hygiënische en gezondheidsredenen kunnen cosmetische producten waarvan de verzegeling is verbroken helaas niet worden geretourneerd. Dit zorgt ervoor dat alle producten die we aanbieden schoon, veilig en onaangetast blijven voor onze klanten.
We begrijpen dat dit soms lastig kan zijn, dus mocht je twijfelen of jouw product retour mag, neem dan eerst contact op.
Hoe lang heb ik garantie?
Dat hangt af van het product! Bij elk product hebben we duidelijk aangegeven hoe lang je garantie hebt. Twijfel je? Geen zorgen, neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!